Jinga, I., Negreț, I., (1994) Eficiența învățării, București, Ed. Editis.
Ionescu, M., (2000), Demersuri creative în predare și învățare, Cluj-Napoca, Ed. Presa Universitară Clujeană.
Bernat, S. E., (2003), Tehnica învățării eficiente, Cluj-Napoca, Ed. Presa Universitară Clujeană.
Ețco, C.& Davidescu E., (2010), Învățarea eficientă: ghid metodologic pentru studenții an. I, Chișinău.
Ignat, A. A., Psihologia educației- https://www.academia.edu/5003379/Psihologia_educa%C5%A3iei
Ingram, J., (2008), Teatrul minții. Conștiința din spatele cortinei, București, Ed. Curtea Veche.
Grant, A. M., (2012), Un model integrat de coaching axat pe obiective: un cadru bazat pe dovezi pentru predare și practică, (PDF). International Coaching Psychology Review. 7 (2)
Rowntree, D., (1980), Învață cum să înveți. Introducere programată în tehnica studiului eficient, vol I-II, București, Ed. Didactică și Pedagogică.