Cum să înveți cu o poveste? Ce înseamnă lectura pentru înțelegere? Cum poți proiecta în manieră narativă un conținut științific / academic? Care sunt limitele unei interpretări? În ce poveste mă aflu acum și câtă deschidere / rezistență are ea la mesajele pe care le accesez și mă provoacă formativ? Pot identifica sensuri noi, chiar diferite la mesajele pe care le citesc? De ce se întâmplă asta? Ce înseamnă o „operă deschisă”? Cum descifrez sensul unei metafore? Pot fi creator de metafore care să faciliteze înțelegerea textelor? Pot elimina stresul susținerii unei teme în condiții anticipate narativ, în sens constructiv – binefăcător? Care sunt poveștile care contează pentru mine și cum pot exersa capacitatea de a le recunoaște? Cum se scrie o poveste? Pot scrie „povestea cea bună”? Pot fi inteligent „narativ”?
Pe parcursul a trei întâlniri vei putea afla răspunsuri la întrebările de mai sus și vei activa alți „organizatori” interogativi personali cu privire la exersarea inteligenței narative pentru facilitarea învățării academice.
Vei învăța să dezvolți și să exersezi dimensiuni ale inteligenței narative pe care le vei proba în contexte de învățare academică și de dezvoltare personală și profesională.